Proms Night Made

Geplaatst op 16-10-2019 om 09:28 door Ramon van Dongen in de categorie algemeen

UPDATE: De actie via AH Made is uitverkocht!
Er zijn nog slechts enkele kaarten via onze vereniging te koop à € 20,- (verkrijgbaar via Mark van Oosterhout 06-53985628 bij voorkeur 's avonds bellen)

Op 2 november vieren we ons 100 jarig bestaan met een groots evenement in de Amerhal: Proms Night Made. Dit wordt een unieke avond vol muziek & dans. Het thema van onze Proms Night is "Klassiek meets pop/rock" en een keur aan regionale artiesten werkt mee aan deze fantastische avond. Natuurlijk zal onze harmonie de gehele avond op 't podium te horen zijn en zijn ook onze tamboers aanwezig met 'n spectaculaire show!

De band Prime speelt bij 'n groot aantal nummers mee en begeleidt samen met de harmonie o.a. Marcel de Zwart, Leanda Hartog, Collin van Mook, Wim Florack, Johnny Light, Mini Maxi Theater, Popkoor Amee-zing, het Mades Mannenkoor, dameskoor Amor Musea en fagottiste Lieselot Toorop. De dansers van 't Zwaluwnest en van Dansschool Fuse verzorgen bij diverse nummers een mooie choreografie.

En als klap op de vuurpijl geeft Leona Philippo (bekend van The Voice of Holland & Maestro) acte de présence.

Praktische info

Kaarten: toegangskaarten zijn verkrijgbaar via Albert Heijn Made. U kunt zegels sparen bij onze plaatselijke AH en tegen inlevering van een volle spaarkaart krijgt u maar liefst € 15,- korting op een toegangskaart (u betaalt dan slechts € 5,- per kaart).

Tijd: vanwege de verwachte bezoekers toestroom willen we iedereen de mogelijkheid geven op tijd in de zaal te zijn. In tegenstelling tot wat op de kaarten staat, gaat de zaal al om 18.30 uur open!

Zitplaatsen: het aantal zitplaatsen is beperkt. Kunt u niet de hele avond staan? Zorg dan dat u op tijd aanwezig bent voor een plekje op de zittribune. De rest van de zaal is geheel in stijl van de Night of the Proms: statafels zodat u gedurende de avond in 'n losse sfeer ook lekker rond kunt lopen en een drankje kunt bestellen aan de bar in de concertzaal.

Parkeren: we vragen zoveel mogelijk te voet of op de fiets te komen. Komt u toch met de auto? Parkeren graag in Lignestraat, Norbartstraat en Kempstraat (let svp op eventuele verkeers-/parkeerborden)

Garderobe: bij de garderobe kunt u pinnen of contant betalen (€ 1,50 per item).